Sommarkänslor och solvitaminer

Herregud vilka sommarkänslor som pirrar i kroppen nu. Solen laddar upp mig som riktigt effektiva vitaminer. Det är härligt. Välbehövligt. Senaste månaden eller två har varit rätt tuffa med extrem trötthet utan uppehåll, mycket att göra och det har kommit ikapp nu har jag märkt. På allvar. Jag har också haft en del saker som bekymrat mig och stulit både energi, tankekraft och koncentration. Senaste nätternas bättre sömn, dagarnas sol samt att jag jobbat på att ta det lugnt har verkligen hjälpt. Mycket. Den här gången ska jag ta det på allvar, det var allvar. Dags att stanna upp lite.

Vi startade dagen med att Levi hittade de böcker jag flyttat in till sovrummet (med förhoppning om att han inte skulle äta upp dem!). Sen när vi skulle gå ut så var solhatten borta, letade överallt men ingenstans var den. Sen hittades den här. Herregud, har ingen koll på mig själv alls verkar det som. 

Vi tog oss ut iallafall och har både lekt i lekparken och utforskat altanen och trädgården mer. 

Louise kom och hälsade på och när Simon kom hem från jobbet gick vi allihop och köpte glass. Idag igen. Det är ju bara så härligt de här extremt varma dagarna. Vi har avslutat kvällen på altanen med grillat laxpaket (laxfilé i folie med dill och rödlök på, salt och peppar) som är så saftigt. Till det en hemgjord vitlökssås och potatis i ugn. Fetaostsallad - klassikern och pricken över i:et. Hur härligt är det inte att första gången för i år sitta här och det är 20 grader klockan 21!? Nu ska vi fortsätta. Snart blir det för kallt och då fortsätter vi med Biggest Loser inne. Ha en fin kväll allihopa. Och ta hand om varandra!

Levi inledde förresten dagen med att göra superhjälte-posen. Våran lilla superhjälte!