Födelsedag

Idag är det min födelsedag. 


Ett år till har redan gått. Känner mig lika ung, galen och dum som innan. Men en sak har förändrats. Jag har blivit mamma. Det är helt fantastiskt. Livet är fantastiskt. 

Har precis blivit överraskad med födelsedagsmiddag och nu ska vi avsluta kvällen med cupcakes. Nio är sent när man är småbarnsföräldrar, ja ni vet nog vad jag pratar om, hehe. 

Tack alla ni som gjort mina inledande 24 år i livet helt underbara. Ser fram emot livets fortsättning med er! ❤

Ta hand om varandra! Vi ska kila in och mata Levi lite i sömnen och sen sova. Han har sovit totalt 3,5 timme idag på dagen fördelat på fm och em. Vaknade ingenting för att stoppa i napp eller annat. Samma nu ikväll, vi har inte behövt gå in en gång. Han sover tungt verkar det som. Skönt! Tänk, han kanske tänker börja sova hela nätterna nu....eller inte haha!


Sov gott allihopa! 

#1 - Anonym

Grattis på födelsedagen! 🤡